شهردار قم در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور قم: توجه به وضعیت سیما و منظر شهر قم را از فرمایشات مقا

پاتوقی برای دانشجویان شهرسازی

با سلام به جمع ما خوش آمدید این تارنما بهانه ای برای جمع بودن ماست لحظه های خوب و مفیدی را سپری کنید مدیریت وبگاه سیمای شهر
:: پروفایل مدیر وبلاگ
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
شهردار قم در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور قم: توجه به وضعیت سیما و منظر شهر قم را از فرمایشات مقام معظم رهبری احصاء نموده ایم

شهردار کلانشهر قم صبح امروز به همراه برخی از مدیران شهرداری با حضور در دانشگاه پیام نور قم با حجت الاسلام والمسلمین دکتر کرمی ریاست دانشگاه و اعضاء انجمن علمی شهرسازی دانشگاه پیام نور قم دیدار و  به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم؛در نشستي كه پيش از ظهر امروز با حضور دلبري شهردار كلانشهرقم و برخي از مديران شهرداري قم و حجت الا سلام والمسلمين دكتر کرمی ریاست دانشگاه پیام نور قم و اعضاء انجمن علمی شهرسازی دانشجویان دانشگاه پیام نور برگزار شد؛شهردار گفت: توجه به وضعیت سیما و منظر شهر قم را از فرمایشات مقام معظم رهبری احصاء نموده ایم.

شهردار كلانشهر قم تصريح كرد:ما افتخار می‌کنیم که خدمتگزار مردم شهر کریمه اهل بیت(س) هستیم و خداوند متعال را شاکریم که در این روز از دانشگاه پیام نور استان که با همت بالا و نیت خیر و تلاش قابل تحسین مدیران آن كه خدمات قابل توجهی به کشور جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام ارائه نموده‌اند بازدید مي نمایيم و اميدواريم این خدمات توسعه یابد.

دلبري ضمن قدرداني از مسئولين دانشگاه پیام نور قم  جهت آموزش دانشجویان و پرورش تفکر و ایده‌های نو و همچنین جلوگیری از مخدوش شدن سطح علمی بيان داشت: شهرداری امکانات خوبی دارد و برای بهره گیری از این امکانات نیاز به یک مغز ‌افزار است که این مورد در دانشگاه‌ها تحقق می‌یابد و ما آمادگی لازم را برای همکاری با اين دانشگاه را داریم.

شهردار كلانشهر قم در اين جلسه بر تعامل بيشتر شهرداري قم با دانشگاهها و مراكز فرهنگي استان بويژه دانشگاه پیام نور قم تاكيد كرد و اظهار داشت:هر چه تعامل شهرداري با دانشگاهها و مراكز فرهنگي بيشتر باشد قطعا هزينه هاي شهرداري كمتر خواهد شد و ما در مجموعه مديريت شهري به اين مهم اعتقاد راسخ داريم.

دلبري با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به شهر مقدس قم در سال۸۹ اظهار داشت:مقام معظم رهبری بر توجه ویژه به معماری اسلامی،رضایتمندی مردم،بین المللی شدن شهر قم،توجه ویژه به چهره شهر و زیباسازی تاکید نمودند و ما سعی کردیم به رهنمودهای معظم له عمل نماییم وامیدواریم با همکاری مجموعه علم وعمل هرچه سریعتر به جهان شهر شیعی که مد نظر مقام معظم رهبری است، برسیم.

وی بهره گیری از علم و دانش و تجربیات اساتید و دانشجویان  را در پیشرفت شهر بویژه فرهنگ شهرنشینی مهم ارزیابی کرد و افزود:تعامل مديريت شهري با دانشگاهها و مراكز فرهنگي استان باعث به ثمر نشستن برنامه هاي شهرداري خواهد شد چرا كه اگر فرهنگسازي به نحو درست و مطلوب انجام پذيرد از بسياري مشكلات پيش روي مديريت شهري كاسته خواهد شد زیرا دانشگاهها بازوان خوبی برای مدیریت شهری محسوب هستند.

ايشان با اشاره به اينكه شروع و توسعه مباحث فرهنگي از مراكز علمي و فرهنگي از جمله مدارس و دانشگاهها كمك بسيار زيادي به مجموعه مديريت شهري خواهد كرد؛ اذعان داشت:رويكرد ما در مديريت شهري بر اين است اگر محدوديتها و نواقص را در مراكز علمي و فرهنگي برطرف نماييم در واقع كمك بزرگي به خودمان در مجموعه مديريت شهري نموده ايم.

در این دیدار تعدادی از دانشجویان عضو انجمن شهرسازی دانشگاه پیام نور استان به نمایندگی از سایر اعضاء سئوالات خود را در حوزه های مختلف مسائل عمرانی،حمل ونقل درونشهری و ترافیکی،شهرسازی،زیباسازی،جذب سرمایه گذاری،امکانات تفریحی و اقامتی،خدمات شهری،بازگشایی معابر ،پژوهشگاه مدیریت شهری و پزوهشکده معماری اسلامی و سایر مسایل شهری مطرح نموده که شهردار به سئوالات آنها پاسخ داد.

در اين ديدار راههاي تعامل و ارتباط بيشتر مديريت شهري و دانشگاه پیام نور بررسي شد و در پايان اين جلسه شهردار كلانشهر قم از نمایشگاه دستآوردهای دانشجویان رشته معماری و شهرسازی دانشگاه پیام نور بازدید کرد.

۱۳۹۲/۰۲/۱۸
اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 372
بازدید کل : 39633
تعداد مطالب : 230
تعداد نظرات : 673
تعداد آنلاین : 1